СПОСОБИ ДОСТАВКИ


 

  • доставка кур'єром
  • Доставка "Самовивіз"

Самовивіз у будь-якому з наших представництв по Україні.

 

  • DHL – для інших країн

Доставка згідно тарифів DHL

 

  • Доставка "Нова Пошта"

Вартість доставки від 60 грн (залежно від габаритів та вартості товару). Замовлення буде доставлено до пункту самовивезення протягом 1-5 робочих днів. "Нова пошта" проінформує SMS-повідомленням про те, що замовлення чекає у відділенні "Нова пошта". Зверніть увагу: замовлення, оформлені до 12:00, доставляються до відділення "Нова пошта" наступного робочого дня (у віддалені населені пункти на 1-5 день). Замовлення, оформлені після 12:00, будуть надіслані наступного дня. Замовлення може безкоштовно зберігатись на складі "Нова пошта" 5 робочих днів. На 6 день замовлення автоматично надсилається назад Відправнику. Для отримання відправлення потрібен паспорт, посвідчення особи або програма "Нова пошта".

 

Способи оплати

 

  • Оплата на розрахунковий рахунок підприємства.

Щоб сплатити рахунок за реквізитами, достатньо вибрати категорію платежу, заповнити кілька рядків інформації (ЄДРПОУ, назву та рахунок IBAN одержувача) та ввести дані для платежу. Здійснити платіж можна картками Mastercard, Visa, а також НПС ПРОСТІР будь-якого банку України. Перед оплатою ретельно перевірте правильність зазначених даних.

 

  • Оплата за реквізитами

5169 3305 1808 4832 – Оплата на картку Приватбанк підприємця.

 

Гарантія


Термін гарантійного обслуговування кожного товару вказано в експлуатаційних документах. Підтвердженням гарантійних зобов'язань є гарантійний талон виробника або гарантійний талон компанії PROMARK. Перш ніж почати використовувати товар, рекомендуємо вам уважно ознайомитися з гарантійними умовами та посібником з експлуатації.

Перевірка комплектності та відсутність дефектів у виробі проводиться під час передачі товару покупцю.

Гарантійний ремонт здійснюється представниками виробника чи продавця (сервісними центрами) за наявності правильно заповненого гарантійного талона та документа, що підтверджує оплату товару. У гарантійному талоні обов'язково вказується: модель, серійний номер товару, гарантійний термін та дата продажу. Щоб уникнути можливих непорозумінь, необхідно зберігати протягом усього гарантійного терміну рахунок та гарантійний талон, що додаються до товару у момент його покупки.

Відповідно до Закону України "Про захист прав споживачів", протягом чотирнадцяти днів покупець може обміняти техніку за умови, що товар не був у вжитку, а також збережено товарний вигляд та споживчі властивості, збережено упаковку, збережено всі аксесуари, компоненти та документацію, входять до складу товару, і не порушена їх упаковка (часткове або повне порушення зовнішнього вигляду упаковки, відсутність будь-яких компонентів упаковки або їх сильне пошкодження), збережені пломби, фабричні ярлики, товарні квитанції або накладні (документи, що підтверджують покупку), збережені пломби , фабричні ярлики, товарні квитанції або накладні (документи, що підтверджують

Гарантійний термін товару обчислюється із дня продажу.

Претензії споживачів, передбачені законодавством про захист прав споживачів, можуть бути подані протягом гарантійного терміну за умови, що недоліки товару не виникли через порушення покупцем правил експлуатації, транспортування, зберігання, дій третьої сторони, а також вплив стихійних явищ.

Обміну або поверненню підлягає тільки новий товар, який не був у вжитку та не має слідів використання: Упаковка не пошкоджена, товар не має подряпин, сколів, потертостей, програмне забезпечення не зазнавало змін тощо.

Якщо товар не працює або працює неправильно, обмін або повернення товару здійснюється лише за наявності висновку авторизованого виробником сервісного центру про те, що умови експлуатації не порушені.

Є питання? ми з радістю проконсультуємо Вас

Напишіть нам у Viber або просто зателефонуйте і отримайте відразу відповідь