СПОСОБИ ДОСТАВКИ


 

Доставка у відділення "Укрпошти"


Термін доставки – 2-5 робочих днів.

Вартість доставки - згідно з тарифами перевізника (від 35 грн).


Доставка у відділення "Нової Пошти"


Термін доставки – 1-3 робочі дні.

Вартість доставки - згідно з тарифами перевізника (від 85 грн)


Адресна доставка кур'єром "Нової Пошти"


Термін доставки – 1-3 робочі дні.

Вартість доставки - згідно з тарифами перевізника (від 100 грн).

Доставка здійснюється в будні та вихідні дні. Графік доставки залежить від населеного пункту.

Кур'єр зв'язується з одержувачем за телефоном за 30-60 хвилин до прибуття на адресу.

Якщо заявлена ​​вартість товару перевищує 15000 грн. або замовлена ​​послуга "Особисто в руки", одержувачу потрібно буде надати паспорт.


 

Способи оплати

 

Оплата на розрахунковий рахунок підприємства (для юридичних осіб)


Реквізити для безготівкового розрахунку:

Отримувач: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМАРК"

ІПН: 421845104872

ЄДРПОУ: 42184514

IBAN: UA023052990000026007020405238 в АТ КБ "ПРИВАТБАНК", м. Дніпро

Адреса отримувача: 50053, м. Кривий Ріг, вул. Конституційна, будинок 9А

Є платником податку на прибуток на загальних підставах. 


Оплата за реквізитами (для фізичних осіб)


Оплата на картку "ПриватБанк".

Номер картки - 5169 3305 1808 4832


Післяплата


Оплата готівкою чи банківською карткою при отриманні товару у відділенні перевізника або при кур'єрській доставці.

 

Гарантія


Термін гарантійного обслуговування кожного товару вказано в експлуатаційних документах. Підтвердженням гарантійних зобов'язань є гарантійний талон виробника або гарантійний талон компанії "ПРОМАРК". Перш ніж почати використовувати товар, рекомендуємо вам уважно ознайомитися з гарантійними умовами та посібником з експлуатації.

Перевірка комплектності та відсутність дефектів у виробі проводиться під час передачі товару покупцю.

Гарантійний ремонт здійснюється представниками виробника чи продавця (сервісними центрами) за наявності правильно заповненого гарантійного талона та документа, що підтверджує оплату товару. У гарантійному талоні обов'язково вказується: модель, серійний номер товару, гарантійний термін та дата продажу. Щоб уникнути можливих непорозумінь, необхідно зберігати протягом усього гарантійного терміну рахунок та гарантійний талон, що додаються до товару у момент його покупки.

Відповідно до "Закону України про захист прав споживачів", протягом чотирнадцяти днів покупець може обміняти техніку за умови, що товар не був у вжитку, а також збережено товарний вигляд та споживчі властивості, збережено упаковку, збережено всі аксесуари, компоненти та документацію, входять до складу товару, і не порушена їх упаковка (часткове або повне порушення зовнішнього вигляду упаковки, відсутність будь-яких компонентів упаковки або їх сильне пошкодження), збережені пломби, фабричні ярлики, товарні квитанції або накладні (документи, що підтверджують покупку), збережені пломби , фабричні ярлики, товарні квитанції або накладні (документи, що підтверджують

Гарантійний термін товару обчислюється із дня продажу.

Претензії споживачів, передбачені законодавством про захист прав споживачів, можуть бути подані протягом гарантійного терміну за умови, що недоліки товару не виникли через порушення покупцем правил експлуатації, транспортування, зберігання, дій третьої сторони, а також вплив стихійних явищ.

Обміну або поверненню підлягає тільки новий товар, який не був у вжитку та не має слідів використання: Упаковка не пошкоджена, товар не має подряпин, сколів, потертостей, програмне забезпечення не зазнавало змін тощо.

Якщо товар не працює або працює неправильно, обмін або повернення товару здійснюється лише за наявності висновку авторизованого виробником сервісного центру про те, що умови експлуатації не порушені.

Є питання? ми з радістю проконсультуємо Вас

Напишіть нам у Viber або просто зателефонуйте і отримайте відразу відповідь